حضورشرکت آرازترانس در نمایشگاه متالکس اصفهان

حضور شرکت آرازترانس تبریز در پانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان

در ایران، هر ساله بسیاری از نمایشگاه های تخصصی برگزار میشوند. این نمایشگاه ها، مکان هایی برای نمایش و عرضه مستقیم کالا ها و خدمات و همچنین بنگاه های اطلاعاتی مهمی در جهان به حساب می آیند و برگزاری آن ها، سبب ارتقا سطح صادرات و واردات در کشورها می شود.

نمایشگاه متالکس اصفهان، یکی از نمایشگاه های برگزار شده در صنعت فلزات و ماشین آلات مرتبط در ایران است که هر ساله در شهر اصفهان برگزار می شود و شرکت ها و تولیدکنندگان محصولات مرتبط با صنعت فلزات، ریخته گری، فولاد، قالب سازی و صنایع وابسته، محصولات و خدمات خود را در آن به نمایش در می آورند.

در شهریور ماه سال جاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی اصفهان تحت عنوان نمایشگاه متالکس برگزار شد و شرکت آرازترانس تبریز نیز با اهداف و چشم انداز های ویژه در آن حضور یافت و با صنعتگران و فعالان این حوزه دیدار داشت.

باید در نظر داشت حضور در نمایشگاه های تخصصی برای هر کسب و کاری میتواند دلایل متفاوتی داشته باشد. بررسی مستقیم از روند صنعت و همکاران، بررسی محصولات و دستاوردهای جدید و تکنولوژی های به روز، نیازسنجی بازار و بررسی پروژه های جدید میتواند از اهداف حضور در این نمایشگاه باشد. برای مشاهده تصاویر این نمایشگاه، اینجا کلیک کنید.

(لینک ویدئو از آپارات)

اشتراک گذاری این مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *